life goes on without you..

Hej ! dålig uppdatering jag vet.. Menhar inte hunnit. Men idag har jagvarit med Pamela och Bianca, har vart as kul! Vi gjorde egen middag (stolt) haha. Men kan lägga upp bilder snart.. Men efter skolan så gick jag och mötte Pamela och sen drog vi hem till mig. Vi år och typ flummade sönder, och lyssnade på musik♥ Men sen kom Bianca hit hon slutade senare än oss, så hon kom lite senare. Men Madre och Dadre va inte hemma så vi spelade hög musik och typ dansade runt i hela hu´set! hahahaha ♥  men nu ska jag titta på tv, PUSS♥
Sötnos :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

syystrarnaw

Vi är 3 systrar, Jessica 15 år, Erica och Lina 13 år. Vi kommer skriva om mode och våran vardag! läääs och njut

RSS 2.0