Förlåt!

Har inte hunnit blogga idag men jag kan säga vad jag gjort igår och idag!
Igår var jag,Erica och Pamela nere på stan i pannkakskyrkan. Sen gick vi till storstugan och körde fotboll! Och idag har jag varit i trädgården hela dagen och klockan 17:45 så åkte vi mot fryshuset för att kolla när mina sysslingar spelade i en konsert tävling. Och nu sitter jag i bilen efter att ha varit på McDonalds och ätit glass. Skriver inte mer idag så GODNATT! Glöm inte ställa fram klockan 1 timme imorgon.
/Lina!:)
Bild på mig och Erica!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

syystrarnaw

Vi är 3 systrar, Jessica 15 år, Erica och Lina 13 år. Vi kommer skriva om mode och våran vardag! läääs och njut

RSS 2.0