Godnatt!

Nu ska jag gå och lägga mig i sängen och spela lite på telefonen.Det har varit jätte roligt idag! När vi var i täby centrum sa Klara flera gånger

-Har jag tappat min telefon?

Och varje gång hon kollade hade hon inte gjort det men sen när vi satt på McDonalds och åt lunch sa Klara

-Jag har tappat min telefon!

Vi sprang runt och letade, efter en stund kom Klara på att den hade ramlat ur hennes ficka inne på kappahls provrum, så vi sprang till kappahl och frågade i kassan om någon hade lämnat in en telefon där och efter en stund sa de

-Är det den här?
Klara blev lättad och sa TAAAAACCCCCKKKK!.

Klara hoppas att du också får en iphone så du också kan sitta och spela.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

syystrarnaw

Vi är 3 systrar, Jessica 15 år, Erica och Lina 13 år. Vi kommer skriva om mode och våran vardag! läääs och njut

RSS 2.0