Hann inte.

Hann inte blogga mer igår så jag berättar nu vad jag har gjort, direkt efter skolan åkte jag,Johanna och Jakob hem till mig och hämtade mina fotbolls kläder sen tog vi bussen hem till Johanna och åt mellis.Sedan åkte vi Longboard till Ica och köpte glass 🍦 och åkte till Clara och åkte i hennes bake (Clara kunde inte vara med). Sen åkte vi hem och hoppade studsmatta medans man hade ett sorts vattenkrig på studsmattan. Sen åkte jag på fotbollsmatch mot Täby IS som vi vann med 3-2 :). På kvällen gick jag,Erica,Klara,Emelie,Emilia,Rebecca och Linnea och badade på Eriksö! Undra om nån orkade läsa haha :) /L



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

syystrarnaw

Vi är 3 systrar, Jessica 15 år, Erica och Lina 13 år. Vi kommer skriva om mode och våran vardag! läääs och njut

RSS 2.0