Hej!

Förlåt att vi aldrig bloggar men ja ja...
Igår bakade jag en choklad tårta till pappa som fyllde år! :) sen kom våra grannar och vår farmor och fikade. På morgonen kom klara hem till oss och då gick vi ut och fotade lite, jag Erica och klara. Sen gick klara hem och då kom Madde som vi inte har varit med på 2år? För vi träffade henne igår!:). Nu har hon sovit här och jag väntar på att Madde och Erica ska gå upp! Idag så ska vi vara med Madde och sen lite senare idag så ska vi träffa Ida Emma Tove och några flera . För Emma och Tove slutade i vår klass och vi har inte träffat dem på länge så vi ska gör det idag!:) lägger in en bild på min cupcake som jag bakade igår!:)

Ha det bra så länge!
//Lina



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

syystrarnaw

Vi är 3 systrar, Jessica 15 år, Erica och Lina 13 år. Vi kommer skriva om mode och våran vardag! läääs och njut

RSS 2.0