Här kommer bilder på mig, och mina underbara kompisar♥

jag i sommras, som lever livet ♥
här är en bild på min bästis Cornelia Jeglertz, som står mig väldigt nära

bild på mig och Ida Amneryd, som är min bästis 
¨
Jag i sommras

En bild på min kompis Agnes Gulliksen, hon är sjukt söt och man har alltid kul med henne

En bild på mig och min bästis Rebecca Åkerlund

Och min bsetis Agnes Åber, som är sjukt rolig! 

titta så söt min bästis Emelie Lagerroos är 

Och alla dem är underbara tjejerna såklaart

och bästisen Bianca Salming♥ som jag alltid har sjukt kul med!

och den här snyggingen såklart Klara Mellquist

och älskade Pamela Lahti ♥

Och såklart Paulina Harsem


mitt härliga fotbolls lag med grymt härliga tjejer♥


Det var bilder på nästan alla mina kompisar finns såklart flera, men har inte bild på alla

// erica



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

syystrarnaw

Vi är 3 systrar, Jessica 15 år, Erica och Lina 13 år. Vi kommer skriva om mode och våran vardag! läääs och njut

RSS 2.0